31 stycznia 2015

Snow is falling



Na sam koniec ferii w końcu spadł śnieg w Szczecinie!!!
Mam nadzieję, że tym razem wytrzyma dłużej niż dzień ;) Chociaż w sumie lepiej nie bo od poniedziałku szkoła i nie mam zamiaru stać po 2h w korkach.




Taki widok zastałam z rana. Lepiej chyba być nie może ♡





Chyba czas zacząć ubierać psa w ubranka, bo cała się trzęsła z zimna na spacerze.


Wczoraj przy okazji szukania rolet wpadliśmy z tatą do wielkiego centrum meblowego w Szczecinie gdzie znalazłam chyba idealne, nowe krzesło do biurka, bo moje stare jest już jakby to określić na wymarciu XD 



Tak chodząc po tym sklepie przypomniało mi się jak byłam mała i jak bardzo podobał mi się zawsze ten strumyczek. Nic nadzwyczajnego, a jednak coś w nim jest.


Tak nie mogło się obyć bez zrobienia zdjęcia usypiającej Emi w moich ramionach ♡


Przyznam się, że nie planowała nic aktualnje dodawać no ale korzystając z chwili wolnego ( wyjazd na zakupy przesunął się na później ) stwierdziłam, że warto napisać coś nowego na blogu ;)
No dobra musiałam pochwalić się, że w deszczowym Szczecinie spadł śnieg. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz