5 stycznia 2015

Merry Christmas?

Okres świąt dobiega końca, a ja dopiero teraz zebrałam się żeby coś tu napisać. No ale chyba lepiej późno niż wcale ;) Chociaż na życzenia i tak już jest za późno :(

Święta spędziłam rodzinnie, bo aż do poniedziałku co chwila z kimś się spotykaliśmy.  W sumie uwielbiam to, że w czasie Świąt Bożego Narodzenia wszyscy się spotykają.  Nawet w Wielkanoc nie odwiedzam tylu osób.



Jednego dnia zajechałam do Kostrzynia (wybaczcie jeśli źle odmieniłam) i po chyba roku spotkałam się z rodzinką. Oczywiście cała ja zapomniałam zabrać lustrzanke tak jak przez całe święta, wiec zdjęcia robiłam telefonem.
Tu macie kilka zrobionych nocą





Resztę świąt spędziłam w Szczecinie i okolicach. Podsumowując święta uważam za udane, nawet bardzo.





Chyba we wcześniejszym poście nie wspomniałam, ale mam psa Emi.


Ach no tak zapomniałabym wspomnieć o Sylwestrze. Ogólnie to spędziłam go w domu z kuzynką i nie żałuję, że byłyśmy tylko we dwie bo i tak było świetnie, a następnego dnia ledwo mówiłyśmy XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz