17 grudnia 2014

Something about me...

Tak więc na początek, witam na moim blogu ☺

Od razu podkreślam, że nie jestem jakimś mistrzem w pisaniu ani rozpisywaniu się na jakiś temat więc sam wstęp na moim blogu nie będzie długi.

Nazywam się Ania i mieszkam w Szczecinie. Aktualnie uczęszczam do liceum i na razie tyle z podstawowych informacji.




Dlaczego założyłam bloga?
Długo się nad tym zastanawiałam. W sumie to na początku zastanawiałam się nad kanałem na You Tube jednak brak dobrego sprzętu (posiadam lustrzankę bez możliwości nagrywania, a stary aparat mnie nie zadowalał ) i moja nieśmiałość zdecydowały, że jednak będę pisać bloga. Może i lepiej, że tak się stało.

Pierwszy raz tutaj nie jestem, bo już wcześniej miałam kilka blogów jednak to nie było to, więc po prostu je usunęłam.

Tak więc może coś o moich zainteresowaniach?
No to tak: interesuję się praktycznie wszystkim co związane z DIY. Uwielbiam w wolnym czasie robić farbkami jakieś nadruki na koszulkach ale nie tylko to. Jak tylko coś fajnego wyczaję w internecie od razu sama chce takie coś zrobić. Lubię również "bawić się włosami". Wybitną fryzjerką nie jestem, broń boże ale lubię czesać ludzi ( najczęściej moją przyjaciółkę ).
Lubię też czasem "popstrykać" zdjęcia ale bądźmy szczerzy nie jest to nic rewelacyjnego. No przynajmniej dla mnie. Z resztą jakoś rzadko mogę znaleźć na to czas.

Skoro już mowa o czasie jestem osobą niezorganizowaną i nie będę tego ukrywać. Jednak staram się nad tym pracować, choć nie zawsze wychodzi.

Wracając do zainteresowań to chyba takimi dwoma ostatnimi to gotowanie i pieczenie ( UWIELBIAM !! ) oraz architektura. Bardzo lubię zwiedzać nowe miejsca, poznawać historię oryginalnych budynków albo takich meeega starych, z chęcią bym nawet studiowała architekturę jednak mam mieszane co do tego uczucia  więc póki co skończę na zastanawianiu się.

To chyba już tyle na początek. Mam nadzieję, że z chęcią będziecie czytać moje wpisy o praktycznie wszystkim i nie zrazicie się do mnie. Sądzę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.

Tak więc do zobaczenia w kolejnym wpisie ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz