26 czerwca 2016

Dni Morza - Szczecin

 
Parę tygodni temu w Szczecinie odbyły się Dni Morza. Przy okazji odbywał się również festiwal Food track'ów na który już nie dotarłam. Dlaczego? Po przejściu jednej strony brzegu Odry stwierdziłam, że co roku impreza jest coraz gorsza i z przyjaciółką poszłyśmy na lody. I tyle było z Dni Morza...
Szczerze się zawiodłam. Jak zwykle ogrmne kolejki na pokład statków na których i tak już byłam, a nic nowego raczej nie przypłynęło, mało ciekawe koncerty praktycznie nieznanych artystów  (przynajmniej nie aż tak popularnych na obecne czasy). Jedyne, co mogło być ciekawe to pokaz fajerwerków na który niestety nie dotarłam :(
A wesołe miasteczko? To chyba nie dla mnie, bo totalnie mnie nie ciągnęło do tego.
Jednak udało mi się porobić parę zdjęć z jednego dnia, tak więc zapraszam do oglądania :).









6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Fajnie że byłaś na Dniach Szczecina. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Chciałbym tam być! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jejciu ale super :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Zazdroszczę też chciałabym tam być :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń