25 grudnia 2015

Merry Christmas & Christmas TAG ♥


Jako iż mamy już Pierwszy Dzień Świąt chciałabym wam złożyć życzenia Bożonarodzeniowe.


Tak więc z okazji tych świąt życzę wam spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń, żebyście odnaleźli swoją pasję, którą będziecie mogli rozwijać, abyście mieli wsparcie u rodziny i przyjaciół, spełnili swoje postanowienia noworoczne (czy komukolwiek to się kiedyś udało?), znaleźli to czego zawsze szukacie (miłości, przyjaciół czy może ładowarki do telefonu XD) oraz tradycyjnie wszystkiego co najlepsze i szczęśliwych świąt w gronie rodzinnym :).



Dodatkowo postanowiłam, że odpowiem wam na pytania ze świątecznego tagu abyście mieli okazję poznać mnie od tzw. strony świątecznej. Miłego czytania :)

1. Wolisz w święta chodzić w piżamie czy elegancko się ubrać?
Święta są dla mnie okresem spotykania się z rodziną, jeżdżenia po różnych domach więc w piżamie raczej by to nie przeszło. Z resztą właśnie Boże Narodzenie jest dla mnie idealną okazją na wygrzebanie z szafy sukienki i wystrojenie się - w skrócie lubię ubierać się elegancko.

2. Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt Bożego Narodzenia?
Zazwyczaj zaczynam w połowie listopada od szukania prezentów ale tak ogólnie to od początku grudnia zaczynam wchodzić w świąteczny klimat i porządki.

3. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Jak byłam mała, to miałam go co roku i wszystko zjadałam w jeden dzień, Jednak od jakiegoś czasu zaprzestałam kupowania go i chyba od następnego roku do tego wrócę.

4. Prezenty otwierasz świąteczny poranek czy wieczorem w Wigilię?
Zawsze po wigilijnym posiłku.

5. Gdybyś mógł w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie kto by to był?
Moja przyjaciółka ♥

6. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
Klimat i rodzinne spotkania.

7. Jaka jest twoja ulubiona świąteczna potrawa?
Nie będę oryginalna ale są to pierogi i barszcz z uszkami. Tak poza tym to uwielbiam wszystko.

8. Makowiec czy sernik?
Oba są przepyszne.

9. Masz jakieś rodzinne tradycje świąteczne?
Chyba nie.

10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień świąt?
Wigilię, gdyż jest to taki szczególny dzień - dzielenie się opłatkiem, posiłek, prezenty, a na koniec pasterka.

11. Jak nazywa się twoja ulubiona świąteczna piosenka?
Jednej nie mam bo uwielbiam wszystkie piosenki, za to mogłabym wyróżnić płytę Justina Biebera Under the Mistletoe.

12. Który ze świątecznych filmów jest twoim ulubionym?
Uwielbiam Elfa i Kevina samego w domu. Klasyki.

13. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach cynamonu, pierniczków, pomarańczy i goździków.

14. Jaki kolor lampek lubisz najbardziej?
Tradycyjne żółte lub niebieskie ale kolorowe też mają swój urok.

15. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Co roku mam żywą. Nie wyobrażam sobie świąt bez zapachu choinki.

16. Czy jest coś Co cię drażni świętach Bożego Narodzenia?
Drażni mnie bycie miłym na siłę dla innych tylko i wyłącznie w okresie świątecznym. Czemu nie może być tak cały rok?!

To już tyle. Tak na zakończenie życzę jeszcze wam przepysznego jedzonka na Wigilii oraz pięknej 
choinki i udanych prezentów.
WESOŁYCH ŚWIĄT!

1 komentarz:

  1. Pierogi najlepsze! :D Ja tych świąt nie czuję przez brak śniegu. :c
    Wesołych Świąt! http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/winter-lifestyle-julmas.html

    OdpowiedzUsuń