7 maja 2015

Majówka PHOTODIARY


Uwielbiam Maj. Jest to taki miesiąc kiedy kończą się deszczowe i ponure dni, wszystko wraca do życia, a pogoda jest coraz to lepsza...


Już trzeci raz z rzędu majówkę spędziłam na Dniach Młodych. Drugi raz w Barlinku. Jak co roku było świetnie i nie było momentu żebym się nudziła. Wypoczęłam trochę ( pomijając spanie na hali po 4 godziny ;P i chrapanie pewnej osoby przez całą noc ) oraz spędziłam czas z przyjaciółmi. Teraz tylko czekać na następne oraz na Światowe.
Co do samego Barlinka, to dopiero w tym roku robiąc zdjęcia i podczas krótkiego rejsu po Jeziorze Barlineckim dostrzegłam piękno tej miejscowości. Niby nic wielkiego, a jednak ma swój urok.
Macie tu parę zdjęć porobionych podczas trzydniowego pobytu tam. Miłego oglądania i do zobaczenia :)

Zdjęcie zrobione przed Marszem Niepodległości.


zdj. Julia Z.



zdj. Julia Z.




1 komentarz:

  1. U mnie dzisiaj bardzo deszczowo, więc za fajnie nie jest, ale ogólnie też cieszę się, że jest już maj, bo jest coraz cieplej :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń