4 marca 2015

I caught a cold

Wszyscy wokół chorują i mnie też to dopadło.  Fakt, że w tym momencie jak to piszę jestem już praktycznie zdrowa ale przez tydzień nie byłam w szkole.
Przynajmniej sobie odpoczęłam i staram się nie myśleć o tym, że w piątek będę musiała napisać 2 kartkówki i sprawdzian z angielskiego ;-;
Są wady i zalety choroby ;)



Przez nadmiar wolnego czasu zaczęłam oglądać Pretty Little Lairs i już chyba wiem czemu tak długo z tym zwlekałam.  Bo bałam się że skończy się to jak z każdym fanfiction jakie zaczęłam czytać - olać wszystko bo trzeba obejrzeć kolejny odcinek. No i tak się stało olałam wszystko i muszę przyznać że ten serial jest cudowny ♡ (Czy tylko ja mam faze na Ezrę. Boże daj mi takiego nauczyciela do szkoły, proszę!!!!)
W końcu rozumiem czemu każdy mi go tak polecał i ja do nich się dołączam (Uwaga: Jeśli zaczniesz oglądać nie bedziesz chciał przestać)

Ok to chyba tyle w tym poście.  Macie tu kilka zdjęć które udało mi się zrobić podczas choroby :)


Doniczka: Ikea


Brama Portowa w Szczecinie





Emi niczym modelka ;P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz