12 marca 2016

DDOB TAG


Hej kochani. Po tygodniowej przerwie od bloga wracam do was z tagiem utworzonym przez ambasadorki Daily Dose of Beauty. Pytania dotyczą m.in. bloga więc macie teraz okazje poznać mnie bardziej od tej blogowej strony. Mam nadzieję, że spodoba się wam taki luźny tag, no i oczywiście dajcie znać co o nim sądzicie. Miłego czytania i do zobaczenia w kolejnym poście :).


1.Czym jest dla Ciebie piękno?
Uważam, że wszystko jest piękne na swój własny sposób. Nie ma brzydkich i ładnych ludzi, zwierząt, czy rzeczy. Piękno nie zawsze jest powierzchowne, bo niektórzy są piękni od środka i uważam, że takie piękno jest najbardziej niepowtarzalne i wyjątkowe.

2.Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?


3.Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Do udanego poranka wystarczy mi tylko dobra kawa.

4.Robisz makijaż codziennie ?
Tak, uwielbiam się malować i codzienny makijaż to dla mnie sama przyjemność :).

5.Jaka jest twoja ulubiona marka kosmetyczna ?
Zdecydowanie i bezkonkurencyjnie Golden Rose.

6.Z czego składa się Twoja kosmetyczka ?
Moja kosmetyczka do szkoły, bo w sumie tylko taką ze sobą noszę na co dzień, zbyt wiele w sobie nie zawiera. Jest tam jedynie jakaś nawilżająca szminka, pilniczek, szczotka do włosów i gumka oraz jakieś tabletki przeciwbólowe.

7.Gdzie najczęściej szukasz inspiracji ?
You Tube, Tumblr i Instagram

8.Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie ? 
Jestem zdania, że to co zostało stworzone, ma swój jakiś cel oraz zastosowanie i  jedyne "rzeczy" jakich chciałabym się pozbyć z tego świata to wojny i głód.

9.Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić?
Lubie w sobie to, że jestem zazwyczaj osobą pozytywną i nie poddaje się tak łatwo. Natomiast cechą jaką chciałabym w sobie zmienić to nadmierna, niepohamowana szczerość (oczywiście w złym znaczeniu).

10.Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Szczerze to nie znam takiego sposobu, bo sama nie akceptuje siebie w 100%, jednak staram się do tego dążyć i wierzę, że kiedyś stanę przed lustrem i będę się cieszyć z tego jak wyglądam oraz kim jestem.

11.Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
Nie. Uważam, że w życiu jest najpiękniejsze to, że nie wiemy co nas czeka.

12.Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
Szczęście, odpowiedzialność, miłość.

13.Skąd pomysł na założenie bloga?
Chciałam wykorzystać bloga do udostępniania moich zdjęć, jednak przy okazji wpadłam na pomysł, że czemu by nie wykorzystać go do moich innych zainteresowań i tak oto powstał ten cały blog :).

14.Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Uważam, że zdecydowanie za mało, jednak staram się to zmienić i coraz to bardziej rozwijać mój mały kącik.

15.Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Na początku sama się starałam zmotywować, jednak teraz doszli do tego grona moi znajomi ze szkoły i przyjaciółka (dzięki dziewczyny ;P).

16.Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Jak na razie mój blog nie jest czymś ogromnym ale uważam, że sam fakt iż dalej go prowadzę i mam do tego motywację, jest moim małym sukcesem.

17.Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Tu się skłonię bardziej w stronę ambasadorek z You Tube i będzie to Ssarusska oraz Berry Malinowska.




26 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi ;) strasznie Lubie ten tag. Musze sama go zrobić u siebie na blogu. Widzę że mamy wiele wspólnego ze sobą. Pozdrawiam ;) Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne odpowiedzi! Ja na wiekszosc odpowiedzialabym identycznie :D Nie dałabym rady. gdyby nie kawa rano, haha :D
    +obserwuje
    Zapraszam :)
    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. minimalne, spójne odpowiedzi! miło się czytało i dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy o Tobie, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna odpowiedź na pierwsze pytanie! Zdecydowanie się zgadzamy :)
    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi! Uwielbiam takie tagi :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie znam się na tym DDOB :P
    ale odpowiedzi bardzo fajne :)
    na luzie i od serca :D

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag :) Napewno też kiedyś go wykonam ;)

    http://olivvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag! Ciekawe odpowiedzi <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag. Dużo można się o Tobie dowiedzieć.

    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie sie czytało. Super odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma za co Ania ;')

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem takie pytania to świetny sposób, aby poznać blogera! :)
    PS. Ostatnie zdjęcie - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałem, że marka Golden Rose jest uwielbiana przez kobiety :) Bardzo fajne pytania :) Uwielbiam czytać takie tagi :3

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie przepadam za Tagami, ale spodobał mi się w Twoim wykonaniu. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię tagów, jednak ten dosyć mi sie spodobał. Fajne odpowiedzi ;>
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz ladny makijaz na tych zdjeciach!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń