28 lipca 2015

About Me TAG



Hejka :)
Dzisiaj tak dla odmiany tag. Stwierdziłam, że może warto powiedzieć o sobie coś więcej, więc uznałam, że ten tag może mi w tym pomóc. Także zapraszam dalej ;).


1. Jak masz na imię?
Jak już w pierwszym poście pisałam, nazywam się Ania.

2.Kiedy masz urodziny?
Urodziny obchodzę 11 lutego.

3.Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Póki co, jeszcze nie studiuję ponieważ jestem w liceum. W dzieciństwie były 2 zawody o których marzyłam. Chciałam być architektem (i to trwało do momentu aż starsza kuzynka nie ukończyła swojego kierunku i wystarczająco mnie zniechęciła do tego zawodu) lub siostrą zakonną (tak, to może się wydawać zabawne ale jako sześcioletnie dziecko strasznie bałam się rodzić dzieci, więc stwierdziłam, że taki zawód będzie najlepszym rozwiązaniem żeby tego uniknąć).

4.Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nie.

5.Jakiej muzyki słuchasz?
Jeśli chodzi o muzykę to nie ograniczam się. Słucham dosłownie wszystkiego oprócz rapu.

6.Czy pracujesz?
Nie.

7.Czego szukasz w drugiej osobie?
Szukam kreatywności i szczerości. Uwielbiam kiedy ktoś ma własne zainteresowania i pasje.

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do cioci lub przyjaciółki i czasem do taty.

9.Ulubione jedzenie?
Jestem w 100% zakochana w kuchni włoskiej i w szpinaku więc ciężko mi wybrać jedno danie.

10.Ulubiona część garderoby?
Ostatnimi czasy moją ulubioną częścią garderoby są buty i gdybym mogła to kupowałabym tylko to ;P.

11.Czy masz zwierzątko?
Tak, mam psa (suczkę) rasy shih tzu.

12.Ulubione miejsce?
To trochę dziwne ale uwielbiam to uczycie gdy jestem na wsi u rodziny i mogę wyjść na pola, wyciszyć się, obejrzeć zachód słońca i posłuchać przyrody. Właśnie dlatego taka otwarta przestrzeń jest moim ulubionym miejscem.

13.Czy masz drugie imię?
Tak, mam i wole się do niego nie przyznawać, bo go nie cierpię.

14.Ulubiony przedmiot w szkole?
Zawsze matematyka.

15. Ulubiony napój?
Kawa, kawa, kawa i jeszcze raz kawa.

16.Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?

17.Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Dla chłopca - Franciszek, a dla dziewczynki - Agata.

18.Czy uprawiasz jakieś sporty?
Wcześniej grałam w siatkówkę, tenisa ziemnego i unihokeja, ale teraz rzadziej zdarza mi się w to grać.

19.Ulubiona książka?
Już wcześniej pisałam, że nie lubię czytać ale książka która na długo zapadła mi w pamięci i szczerzę każdemu polecam to "Ocalona z piekła. Wyznania byłej modelki" Anny Golędzinowskiej.

20. Ulubiony kolor?
Kiedyś fioletowy, teraz - czarny, biały i szary.

21.Ulubione zwierzątka?
Od zawsze kocham konie i psy.

22.Ulubione perfumy?
Nie mam takich.

23.Ulubione święto?
Boże Narodzenie.

24.Czy skończyłaś liceum?
Aktualnie zaczynam 2 klasę, więc jeszcze nie.

25.Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Tak byłam parę razy za granicą.

26.Czy mówisz w innych językach?
Po angielsku (chociaż zdarzają się czasem problemy).

27.Czy masz rodzeństwo?
Nie.

28.Ulubiony sklep?
H&M i Bath & body works.

29.Ulubiona restauracja?
Nie mam takiej.

30.Czy lubisz szkołę?
Tak.

31.Ulubiony youtuber?

32.Ulubiony film?
Wszystkie części Step Up.

33.Ulubiony program w telewizji?
Nie ma takiego ponieważ rzadko kiedy oglądam telewizję.

34.PC czy Mac?
Gdybym miała Mac'a to zdecydowanie wybrałabym go ale, że nie mam to się nie wypowiadam i wybieram PC.

35.Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy S4.

36.Ile masz wzrostu?
165cm.

To tyle. Trochę tych pytań było. Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i czegoś się o mnie dowiedzieliście.
Do zobaczenia w następnym poście :).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz